Review – Noul Renault Clio

Atunci cand vrei sa iti iei o masina te gandesti in primul rand ca va trebui sa arate cat mai sexy, sa intoarca privirile trecatorilor si sa ti se potriveasca intru totul. Iti doresti ca tu si masina ta sa faceti o echipa perfecta care sa nu se lase intimidata de claxoanele soferilor rautaciosi. Dar cum reusesti sa iti gasesti partenera potrivita?

Renault iti sare in ajutor si iti aduce un model gata sa te satisfaca din toate punctele de vedere. Propunerea constructorului francez de automobile este noul Clio, o masina din clasa mica dar foarte spatioasa pentru toti cei cinci pasageri pe care ii poate gazdui.

Designul noului Clio este o chestiune de gust, liniile francezului fiind gandite in asa fel incat sa atraga o masa larga a publicului, nu numai doamnele si domnisoarele. Linia farurilor si a stopurilor poate parea ciudata dar exista tendinta de a va obisnui cu abordarea mai ciudata a designerilor francezi. In fond, lucrurile neintelese plac cel mai mult.

Noul Clio este mult mai mare decat vechiul model, asa ca tu si cei pe care ii vei lua cu tine in masina va veti bucura de spatiu, iar cei de pe locurile din spate nu se vor mai vaita ca stau inghesuiti sau ating cu capul de plafon.

Si pentru ca o femeie contemporana este atenta la detalii, Renault a avut grija sa lucreze cu mare atentie la interior. Materialele din plastic sunt moi si textura lor este placuta la atingere. Senzatiile pozitive sunt amplificate de materialele din textil de la nivelul usilor si de tapiseria din textil, prietenoasa. Scaunele nu sunt insa atat de confortabile pe cat te-ai fi asteptat. Daca intentionezi sa pleci cu prietenele intr-o excursie la munte e bine de stiut ca scaunele nu sunt atat de confortabile la drum lung.

Clio recupereaza insa atunci cand vine vorba de pozitie la volan si vizibilitate. Oglinzile iti vor arata tot ce vrei sa vezi iar scaunul mai ridicat decat la alte modele te va ajuta sa fixezi bine cu privirea botul masinii atunci cand vrei sa parchezi intr-un loc mai stramt, pentru ca vecinul de la scara alaturata ti-a ocupat locul.

Designul interior placut, care te atrage chiar de cum pasesti in masina, este completat de o gramada de accesorii care au ca singur scop confortul tau si al pasagerilor. Aerul conditionat climatic face fata cu brio toropelii din timpul verii sau te poate incalzi in zilele ploioase de toamna. Sistemul audio este cat se poate de fidel frecventei de radio sau CD-ului tau, chiar si atunci cand te dezlantui pe versurile melodiei “It’s raining men”, la volum maxim. Pentru a-ti usura sarcinile, Renault a pozitionat cateva comenzi pentru sistemul audio imediat sub volan.

Sa trecem insa si la alternativele de propulsie, sub capota francezului Renault oferind o gama larga de motoare pe benzina sau diesel. Pentru a fi in ton cu “ceea ce se poarta” pe masinile actuale, ar fi indicat sa alegi un motor diesel de 1.5 litri si 85 de cai putere. Cu alte cuvinte, un motor mic, economic si destul de puternic pentru a face fata conditiilor de drum din Romania.

Ceea ce te va surprinde cu siguranta la motorul diesel va fi silentiozitatea cu care isi face treaba. Oricine se va afla in interiorul masinii se va putea astfel bucura de liniste sau de coloana sonora preferata. Daca cel mic a adormit in scaunul sau, pe locurile din spate, nu trebuie sa va temeti ca va fi trezit din somn de claxoanele soferilor blocati in trafic pentru ca masina este foarte bine izolata fonic.

In concluzie, solutia oferita de Renault pentru femeia dinamica a zilelor noastre poate fi foarte tentanta, avand in vedere si pretul cu care poate fi achizitionat noul Clio. In plus, doamnele si domnisoarele se vor simti in largul lor atunci cand vor fi nevoite sa aleaga intre atatea optionale. Va fi ca si cum ai cauta cadoul potrivit pentru viitoarea ta prietena.

Categorii: Am testat

Etichete: ,

Comentarii (8)

Pensiuni baile herculane

mai 27, 2009 la 7:02 am    


Renault Clio arata superb.

E o neta imbunatatire fata de varianta anterioara.

Noni

septembrie 14, 2010 la 12:43 pm    


Mie nu imi place interiorul, e o senzatie ciudata de inghesuit, de exemplu la Yaris care am inteles ca este mai mica la exterior decat Clio ai o senzatie de spatiu mare. Dar pana la urma poate tine doar de gust

Laurentiu

octombrie 16, 2011 la 3:26 pm    


@ noni: Este totusi o diferenta intre Yaris si Clio. Cat despre interiorul lui Clio, este in tonul vechiului Clio, arata putin mai ‘modern’ si cam atat.

Laurentiu

ianuarie 4, 2012 la 6:39 pm    


In 2013 or sa scoata si noul Clio…sper sa schimbe ceva mai mult la el, macar la partea exterioara..

renault de vanzare

iunie 5, 2012 la 9:43 am    


Personal Renault Clio nu ma atrage nici exterior si nici prea mult in interior, dar avand in vedere ca sa dorit o masina care sa intre in categoria low-cost si cu un consum redus de carburant pot spune ca este un succes si asta datorita motorului 1.5 diesel care este destul de puternic pentri Clio.

corpuri de iluminat

august 13, 2013 la 2:30 pm    


Masina e foarte practica daca vrei sa o utilizezi in oras.

cazare oradea

august 17, 2013 la 11:58 am    


Sunt deja multe prin oras. E o evolutie de la vechiul model.

Gresie Imitatie Lemn

mai 25, 2015 la 4:13 pm    


I hate Renault

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *


+ sase = opt

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>