Camaro – Primul test drive din Romania

Astazi avem de facut un anunt foarte foarte important. Am plecat si ne-am intors din Statele Unite ale Americii, pentru a va aduce in exclusivitate un test cu o masina de care se spune ca este o jucarie pentru barbati. Este vorba de un muscle car.

Muscle cars-urile sau masinile fortoase, au aparut in SUA incarcand sa fie masini sport, dar cum americanii au pareri diferite de europeni in ceea ce priveste cuvantul “mare”, au ajuns sa le creeze cu motoare imense. Problema lor a fost tot timpul ca restul masinii nu se mula pe motorul monstruos si de asta aceste automobile nu prea si-au putu croi drumul inspre Europa. In schimb, americanii le iubesc pana la cer si inapoi, iar noi ne-am dus la ei sa vedem ce pierdem, sau nu.

In anii ’60, mai exact pe 17 aprilie 1964, Ford prezenta primul automobil din lume care putea fi customizat cum vroiai. Puteai avea un V8, un V6, cutie automata, manuala, tapiterie speciala iar aceste mici detalii au ajutat acel automobil sa se vanda ca painea calda. Cat de tare? Pai se spune ca cozile se intindeau pana dupa colt si oamenii se imbulzeau sa o cumpere. Jay Leno este unul dintre cei care era acolo si de multe ori ne relateaza cat de incantat era. Aici este spotul care a aparut la TV:

Cand Chevrolet a vazut ce succes a avut Fordul s-a decis sa contracareze oferta cu un model pe care l-au numit Camaro. Din pacate, vechiul Camaro nu a avut succesul lui vechiului Mustang, dar versiunile actuale se pare ca sunt mult mult mai apropiate cand vine vorba de probailitatea de a castiga.

De aceea cand Tudor Maxim, de la Elevate Media, ne-a spus ca se duce in America si ca putem sa il rugam pe el sa ne relateze cate ceva despre masinile de acolo, ne-am gandit un pic ce sa ii spunem sa testeze. Cu siguranta era un muscle car, deoarece credem ca defineste tara in totalitate, dar care era sa fie? Intr-un final am ales Camaro, pentru ca arata mult mult mai bine decat Mustang si din cauza ca e mai rar intalnit pe strazile din Romania.Cat timp a fost plecat, ne-am uitat uluite la clipul asta:

Dar s-a intors, si ne-a adus poze, relatatari si momente frumoase. In america a avut sansa de a testa masinuta cu un motor V6 si 300 de cai cat si varianta cu motorul V8 de 6,2 litri si 400 de cai.

In carne si oase Camaro arata ca un luptator care se incordeaza, cu forme foarte foarte naturale. In culoarea rosie aduce a un coupe focos si romantic… Este genul de masina care de la exterior pare sa doreasca sa te ia si sa te poarte pe cele mai placute drumuri fara nici un efort.

Fata este foarte rea, cu o grila a radiatorului ce seamana cu o gura larg deschisa, si o sigla chevrolet mare. Jos apare un badge mic si discret, cum mai gaseai pe vremuri la BMW M5, pe care scrie “SS”. Profilul, pare uman, musculos, cu linii puternice si incordate. Pe laturi gasesti mici guri care directioneaza aerul catre cauciucurile din spate.Posteriorul este dramatic, si futurist cu stopuri patrate plasate destul de sus. In princpiu liniile sunt indeajuns de curate si clare ca sa il diferentieze de modelele anterioare.

Spre deosebire de Fordul Mustang, care se inspira exclusiv de la modelul din 1964, Camaro reuseste sa se si inspire dar sa nu para ca este un model tribut al ceea ce fusese inainte.

Dupa ce am luat masina in primire, pe langa faptul ca ploua torential, si controlul tractiunii lucra intens sa tina puterea imensa a motorului pe strada, Camaro s-a dovedit a fi un cruiser indeajuns de relaxant. Interiorul este foarte primitor, chiar daca aduce a retro chic. Turometrul si instrumentele de bord erau usor lizibile, dar vizibilitatea in exterior aducea a Ferrari sau Audi TT, adica nu foarte multa.

Pe autostrada se simte ca acasa, merge foarte foarte bine si nici nu simti ca mergi intr-o masina sport pentru ca suspensia reuseste sa nu para chiar asa de ferma. Am mers mult si bine pana sa ne doara spatele sau sa ne simtim obositi. Dar la un moment dat ne-am plictisit si am decis sa mergem pe stradutele de pe langa autostrada pentru a ajunge la destinatia noastra finala.

Si acolo am cunoscut latura pasionala si vulcanica a masinii, chiar daca era automata. Ne-am distrat copios cu muscle car-ul, pentru ca din orice situatie puteam iesi cu o apsare de acceleratie. E brutala, fioroasa si te face sa crezi ca nu are cine sa te atinga in nici un fel. Este o senzatie pe care nu am mai intalnit-o de foarte foarte mult timp.

Am finalizat cu o sesiune de driftinguri intr-o parcare deschisa care ne-a facut sa ne simtim foarte foarte bine. Masina este foarte controlabila in drift, nu este greu sa aprinzi un pic rotile din spate.

Ceva in genul asta:

La sfarsitul zilei, ramanem cu o amintire foarte foarte frumoasa, cu o masina care face aproape tot ce vrei cu un pret foarte mic. Cel mai incarcat model, cu toate optiunile costa 50.000 de dolari americani. Adica 35.000 de euro. Daca vi-l recomandam? Da, vi-l recomandam!

Comentarii (23)

Lenjerii de pat

aprilie 1, 2011 la 1:34 pm    


O masina exceptionala. Trebuie sa fi sofer adevarat , pentru a o putea stapani.

Pantofi Dama

aprilie 2, 2011 la 7:33 am    


Foarte puternic si greu de tinut in frau. Tractiune spate este mai greu de stapanit.

Date tehnice

aprilie 4, 2011 la 1:27 am    


Imi place ce comentarii ati lasat :))
Bine ca nu ati silabisit toata fraza. Apropo, aveti vreounu din voi permis de conducere? Sau stiti din povesti ca tractiunea spate e mai nasoala?
P.S: tractiunea e pentru fata, ca trage
propulsia pentru spate, ca impinge

Cristina

aprilie 7, 2011 la 10:58 pm    


Hei, geniala masinutza:)
Imi place si stilul articolului, bravo celui ce a scris!

Carucioare bebelusi

aprilie 12, 2011 la 6:07 am    


Este o masina superba. Foarte agresiva si cu multi cai putere care doresc sa munceasca pentru conducatorul auto.

Pato Basil

aprilie 24, 2011 la 10:08 pm    


Hristos a inviat! multa sanatate si fericire alaturi de cei dragi iti doresc!

e masina mea preferata camaro! sper sa am si eu un camaro in viata asta

Jucarii copii

iunie 3, 2011 la 5:46 pm    


Camaro este mult mai impunator decat Mustang-ul in aceste vremuri.

Adidasi de vanzare

iunie 7, 2011 la 10:54 am    


Camaro este o capodopera de masina. Foarte agresiva si puternica. Imi place la nebunie.

alex

iunie 16, 2011 la 9:38 am    


si aparitia in Transformers a fost superba..o masina impunatoare.

Piese Auto

august 24, 2011 la 8:45 am    


foarte tare masina. arata mult mai bine decat Ford Mustang

Laurentiu

septembrie 21, 2011 la 7:29 pm    


@ Piese Auto: Niciodata! Fordul e ford, chevroletul ramane totusi mult inferior!

Telefoane Dual Sim

noiembrie 11, 2011 la 9:57 am    


super o masina de barbat , e asta :D

termopane

ianuarie 10, 2012 la 7:49 am    


Camaro, preferata mea.. :X

Medicine news

ianuarie 14, 2012 la 11:04 pm    


Wai … rupe masina asta e chiar bestiala!

Biletul Zilei

ianuarie 15, 2012 la 11:50 pm    


CAMARO = ZEU

Rochii de Mireasa

martie 29, 2012 la 1:26 pm    


ce tare arata masina :P si clipurile sunt super faine

Carucioare ieftine

martie 30, 2012 la 10:45 am    


Una din cele mai reusite masini! Problema e ca nu sunt facute pentru drumurile noaste.

George Teodor

aprilie 24, 2012 la 10:39 pm    


Foarte tare ,a aparut si la noi prin Buc un model galben cred ca SS-ul.

Ionut

mai 12, 2012 la 3:00 pm    


Sa vezi un asemenea exemplar pe strazile din Bucuresti este incredibil!

Stefan

mai 31, 2012 la 5:45 pm    


Mi se pare una dintre cele mai bine realizate masini all time :)

haine outlet

iulie 24, 2012 la 5:06 pm    


Ce fel se prezinta masina. O frumusete mecanica ! :)

Bogdan

iunie 22, 2014 la 8:31 am    


Prea multi cai sub capota, iar pe drumurile din romania nu prea cred ca o sa o vedem curand.

Stoian Ciprian

august 31, 2014 la 3:08 am    


O masina faina si ma bucur ca am avut ocazia sa-i fiu pasager si sofer.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *


unu + = patru

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>