Primele teste cu Ferrari FF

Dupa cum bine stiti, noul Ferrari este foarte foarte diferit de cel vechi. Vorbim aici despre latura GT a acestor masini de lux. In ceea ce priveste Grand Touringul, reteta a fost tot timpul, una simpla si sfanta, insa constructorul italian s-a decis sa o schimbe un pic.

Versiunea anterioara, 612 Scaglietti respecta mixul traditional: motor imens cu 12 cilindiri(de 3 ori mai multi decat intr-o masina conventionala), 4 locuri, din care cele din spate aproape nefuncionale, si tractiune spate. Elementul pivot din aceasta poveste este tractiunea spate deoarece noua masina are tractiunea integrala.

De ce toata lumea face atata tam tam in ceea ce priveste tractiunea spate? Pentru ca o astfel de masina este de multe ori mai placuta la condus, se simte mult mai naturala deoarece rotile din spate imping, si rotile din fata iau curba. Este aproape ideal, in afara de faptul ca trebuie sa ai un pic de experienta la volan pentru a conduce o astfel de masina iar daca mai e si gheata pe jos devine foarte dificil sa te misti.

Acum cu noul FF situatia e diferita. In primul rand ca noul GT este un hatchback, la fel de hatchback ca un Golful tau sau a amicei tale. Ferrari il numeste un shooting brake, ceea ce este un alt mod de a spune ca e o masina break, dar cu un motor care genereaza vreo 660 de cai putere. Un Golf genereaza in medie cam 100-150 de cai putere, asa ca va maginati ce monstru este.

Autocar, o publicatie din Marea Britanie, a testat masina si noi, ne-am gandit cum ar fi sa vedeti si voi despre ce este vorba:

Si aici il avem pe un reporter de la Car Magazine care a lovit un pic masinuta de 700.000 de dolari americani.

Categorii: Diverse

Etichete: , ,

Comentarii (7)

Triciclete

martie 31, 2011 la 8:15 am    


O masina superba. Cred ca fiecare sofer si-ar dori-o.

Televizoare LCD ieftine

aprilie 1, 2011 la 6:52 am    


Cred ca este una dintre cele mai bune masini nou aparute pe piata in ultimi ani.

Incaltaminte Online

aprilie 4, 2011 la 7:35 pm    


Este o masina completa. Cu acest tip de tractiune a castigat mult in stabilitate pe viraje.

Ceasuri Fossil

aprilie 13, 2011 la 6:31 am    


Este o masina superba, iar acest tip de tractiune o va face lider la vanzari pe segmentul sau de piata.

Optimizare SEO

septembrie 2, 2011 la 7:01 am    


Se misca binisor, putin mai bine ca un logan =)) no, dapoi ce sa-i ceri, la pretul asta? de banii astia, ar trebui sa faca si clatite si sa-ti incalzeasca o cana de lapte cand mergi spre servici:D

Laurentiu

mai 12, 2012 la 3:01 pm    


@ Optimizare: Logan? :))
Este o masina INCREDIBILA, asta e clar :D

Ionela

noiembrie 21, 2014 la 3:12 pm    


Arata incredibil. Superba masina.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *


doi + = sapte

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>